hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum casibom marsbahis marsbahisgirtr marsbahis matadorbet casibom نرم افزارهای پشتیبانی راهی برای جلوگیری از تقاضاهای القایی » سپید آنلاین
مشاور معاون وزیر رفاه در توسعه منابع و سرمایه
نرم افزارهای پشتیبانی راهی برای جلوگیری از تقاضاهای القایی
23 آذر 1394 ساعت: 18:9



مشاور معاون وزیر رفاه در توسعه منابع و سرمایه با تاکید بر راه‌اندازی نرم‌افزار پشتیبانی در نظام بیمه‌ای کشور گفت: «در صورت تحقق این موضوع توسط بیمه‌ها از تقاضاهای القایی تا حدود زیادی جلوگیری می‌شود.»
احمد فیاض‌بخش، مشاور معاون وزیر رفاه در توسعه منابع و سرمایه در گفت‌وگو با سپیدآنلاین با اشاره به اینکه برای پیش‌گیری از تقاضاهای القایی و کنترل آن لازم است که دستوراالعمل‌های بالینی را تقویت کنیم، گفت: «بیمه‌ها می‌توانند با عجین کردن دستورالعمل‌های بالینی در نرم افزارهای پشتیبانی از تقاضاهای القایی جلوگیری کنند. زمانی که در نظام کارانه پزشک قصد دارد لیستی تهیه کند حتما باید آن لیست در نرم‌افزارهای پشتیبانی ثبت شود تا تجویز بی موردی صورت نگیرد.»
وی ادامه داد: «در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شده است که دفترچه بیمه به عنوان یک چک سفید امضاء در دست پزشکان است و هر تجویزی به راحتی صورت می‌گیرد.»
فیاض بخش افزود«در صورتی که نرم‌افزار پشتیبانی در نظام بیمه‌ای کشور ایجاد شود، پزشک اطلاعات مورد نیاز درباره علائم و نشانه‌های بیماری را وارد سیستم می‌کند و در این شرایط سیستم نسخه را براساس دستورالعمل بالینی تجویز می‌کند، به طوری که پزشک نمی‌تواند تقاضای القایی ایجاد کند. همچنین اگر سیستم حاکم شود پزشک دارویی را که تحت پوشش بیمه قرار ندارد را تجویز نخواهد کرد و این موضوع به نفع سیستم درمانی کشور خواهد شد.»
مشاور معاون وزیر رفاه در توسعه منابع و سرمایه در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: «در حال حاضر مبنای نظام پرداخت براساس کارانه است،ارائه کننده هم برای ارائه خدمت انگیزه بیشتری دارد لذا احتمال تقاضای القایی افزایش می‌یابد. بنابراین در وضعیت فعلی بیمه‌ها می‌تونند با این اقدام از تقاضاهای القایی جلوگیری کنند.»
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو