hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum marsbahis betkom marsbahisgirtr فریبکاری برخی شرکت‌های شبه‌بیمه‌ای خدمات دندانپزشکی » سپید آنلاین
دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت عنوان کرد:
فریبکاری برخی شرکت‌های شبه‌بیمه‌ای خدمات دندانپزشکی
16 آذر 1395 ساعت: 18:9



دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت گفت: «فعالیت برخی شرکت‌های شبه بیمه‌ای خدمات دندانپزشکی، مورد تایید وزارت بهداشت نیست و مردم نباید فریب آنها را بخورند.»
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از مهر، سعید عسگری افزود: این شرکت ها با استفاده از روش های گوناگون تبلیغی و حتی تهدید به جریمه کردن افراد در صورت عدم عضویت، ارقامی را به عنوان حق عضویت از مردمی که اطلاعی از موضوع ندارند، دریافت می کنند که این کار محمل قانونی نداشته و مردم نباید فریب این تبلیغات را بخورند.
وی گفت: برخی از شرکت‌های ارائه خدمات دندانپزشکی با فریب و سوءاستفاده از ناآگاهی عمومی، بدون داشتن سرمایه لازم برای یک شرکت بیمه‌ای، بدون تعهد ریسک، بدون انجام فرایندهای بیمه‌گری خرید خدمات شامل مقومی، رسیدگی به اسناد و پرداخت هزینه خدمات و نیز بدون نظارت موثر بر مراکز درمانی و از همه مهم‌تر با تعرفه‌ گذاری غیرقانونی، بازار ارائه خدمات دندانپزشکی را تحت تاثیر مخرب قرار می دهند.
عسگری با بیان اینکه مجوز فعالیت های شرکت‌های مذکور حسب ظاهر از جانب بیمه مرکزی ایران صادر نشده گفت: تعرفه‌های اعلام شده توسط شرکت‌های مذکور نیز تعرفه‌های مصوب و قانونی نبوده و توسط همین شرکت‌ها تعیین و اعلام می شود که خود امری خلاف محسوب می گردد.
دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت با بیان اینکه در گذشته نیز یکی از شرکت های بنام، اقدام به این کار کرده بود، گفت: یکی از مهم ترین خدماتی که توسط این شرکت ها ادعا می شود، ارایه تخفیف ویژه خدمات دندانپزشکی به اعضا است. واقعیت این است که معمولاً تعرفه‌های این شرکت ها از ارقام جاری بسیار بالاتر است، اما بر مبنای همین ارقام گزاف غیرمصوب، شرکت‌های مذکور اقدام به ارائه تخفیفات به جمعیت تحت پوشش حتی تا ۶۰ درصد مبلغ اعلامی می‌نمایند که نهایتا در برخی از موارد متاسفانه حتی بعد از ارایه تخفیفات، رقم ماخوذه از بیماران از تعرفه‌های قانونی بالاتر است.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات سودجویانه چنین شرکت هایی این است که در قبال معرفی تعداد زیادی بیمار، از مراکز دندانپزشکی تخفیف می گیرند. بنابراین در این شکل، تخفیف ارائه شده از جانب مراکز ارایه دهنده خدمت صورت می‌گیرد و شرکت های مذکور بر خلاف بیمه‌ها، مابه‌التفاوت هزینه را به مراکز درمانی پرداخت نمی کنند. این امر نیز می تواند منجر به کاهش کیفیت ارایه خدمات توسط مراکز درمانی به مردم شود. البته با چنین مداخلات سودجویانه، نهایتا مردم بهره ای از ارایه اینگونه خدمات نبرده و در واقع این افراد فریب خورده اند که متضرر شده و سرمایه چنین شرکت هایی را تامین می‌کنند.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو